«Τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών» προϊόν ρωσικής απατής ή αυθεντικά ντοκουμέντα;



Στις αρχές του 20ου αιώνα άρχισε να κυκλοφορεί στην Ευρώπη ένα εγχειρίδιο γραμμένο στη ρωσική γλώσσα, το οποίο παρουσίαζε την κυριαρχία των Εβραίων στον κόσμο.

Το εγχειρίδιο αυτό είναι γνωστό ως «Τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών» και αποτυπώνεται όλο το σχέδιο των Εβραίων για το πώς θα εξουσιάσουν τον κόσμο και την παγκόσμια οικονομία, πώς θα ελέγξουν τον Τύπο, πώς θα έρθει και θα εξουσιάσει ο Αντίχρηστος, ακόμη και πώς οι Εβραίοι θα εδραιώσουν στην πολιτική σκηνή τον Φιλελευθερισμό και τον Κομουνισμό. 

Το κείμενο αυτό μεταφράστηκε από τη ρωσική στη γαλλική, στην αγγλική αλλά και σε άλλες πολλές γλώσσες, με αποτέλεσμα να γίνει ένα από τα πιο πολυδιαβασμένα κείμενα του 20ου αιώνα.

«Τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών» στην ελληνική γλώσσα

Στην Ελλάδα, το 1933 κυκλοφόρησε σε ελληνική μετάφραση του Αθανάσιου Βελώνη το έργο του Αμερικανού συγγραφέα Γέραλδ Γουίνροδ για τα «Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών», στο οποίο γίνεται προσπάθεια ερμηνείας και εξακρίβωσης της γνησιότητας των «Πρωτοκόλλων». Ο Αμερικανός συγγραφέας έδωσε την άδεια για τη μετάφραση στον κ. Βελώνη μαζί με βιβλίο των «Πρωτοκόλλων» στην αγγλική γλώσσα, το οποίο ήταν η αυθεντική μετάφραση του Βίκτωρ Ε. Μάρσεν, απευθείας από το αρχικό ρωσικό κείμενο.

Ο Έλληνας μεταφραστής παρέθεσε κάποια από τα εισαγωγικά σχόλια των «Πρωτοκόλλων», θέλοντας να δείξει στους αναγνώστες του πως τα «Πρωτόκολλα» είναι πολύ παλιά, γυρίζοντας το χρόνο πίσω στο 1489 μ.Χ. Στην εβραϊκή εφημερίδα του Ρότσχιλδ, «Revue des Etudes Juives», δημοσιεύτηκαν δύο έγγραφα το 1889 που αποδείκνυαν πως τα «Πρωτόκολλα» ήταν πολύ παλιά και μάλιστα οι Εβραίοι εφάρμοζαν αυτό το πρόγραμμα επί ολόκληρες εκατονταετίες.

Το κείμενο του 1489 μ.Χ.

Τον Ιανουάριο του 1489 μ.Χ., ο Εβραίος Ραβίνος, Χημώρ, της πόλης Άρλ στην Προβηγκία της Γαλλίας, έγραψε προς το Μέγα Συνέδριο που είχε την έδρα στην Κωνσταντινούπολη, ζητώντας συμβουλές για το πώς θα αντιμετωπίσουν τους Χριστιανούς που απειλούσαν να καταστρέψουν τις συναγωγές και τις Χάβρες των Εβραίων στην Άρλ.

Τότε, το Μέγα Συνέδριο του απάντησε δίνοντας τις κάτωθι συμβουλές: α) εάν δεν μπορείτε να κάνετε διαφορετικά, να ασπαστείτε τον Χριστιανισμό, αλλά να φυλάξετε τον Νόμο του Μωυσή στην καρδιά σας β) να κάνετε τα παιδιά σας εμπόρους και με μεθοδικότητα να αρπάξουν τις περιουσίες των Χριστιανών γ) να κάνετε τα παιδιά σας ιατρούς και φαρμακοποιούς για να μπορούν να δολοφονούν όσους χριστιανούς θέλουν δ) να κάνετε τα παιδιά σας δικηγόρους, δεσποτάδες και κληρικούς για να μπορούν να καταστρέψουν τις εκκλησίες και ε) να κάνετε τα παιδιά σας νομικούς και δικαστές και να ανακατεύονται πάντα στα πολιτικά και κοινοτικά πράγματα για να βρίσκονται οι Χριστιανοί πάντα κάτω από το δικό σας ζυγό.

Σύμφωνα λοιπόν με τον συγγραφέα, αφού αυτό το κείμενο ήταν υπαρκτό και δεν μπορούσαν οι Εβραίοι να το διαψεύσουν, αυτομάτως δεχόταν και τη γνησιότητα των «Πρωτοκόλλων των Σοφών της Σιών».

«Τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών» και ο αντισημιτισμός

Το 1945 η Χάνα Άρεντ έγραφε στο βιβλίο της «Antisemitismus und faschistische Internationale»:
«Από τη δεκαετία του ’80 του προηγούμενου [19ου] αιώνα τα πρώτα αντισημιτικά κόμματα –διαφορετικά στην πράξη από τα άλλα δεξιά κόμματα– συνασπίστηκαν σε διεθνές επίπεδο. Με άλλα λόγια, ο μοντέρνος αντισημιτισμός δεν ήταν απλά μια υπόθεση του ακραίου εθνικισμού. Από την αρχή έδρασε ως μια Διεθνής. Το εγχειρίδιο αυτής της Διεθνούς ήταν μετά τον τελευταίο [πρώτο παγκόσμιο] πόλεμο τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών. […] Την έννοια του έθνους χρησιμοποίησαν τα περισσότερα ρατσιστικά φασιστικά κινήματα για δημαγωγικούς λόγους. Πολλοί ρατσιστές, είτε ήταν Γερμανοί [Deutsche], είτε Γάλλοι, Άγγλοι, Νορβηγοί, Κροάτες, επικαλούνταν για τον εαυτό τους και τουλάχιστον για ορισμένα κοινωνικά στρώματα τη δήθεν “ανώτερη” άρια, βόρεια και γερμανική [germanische] καταγωγή τους.[…] Ο αντισημιτισμός είναι στην πραγματικότητα ένα από τα πιο επικίνδυνα πολιτικά κινήματα της εποχής μας. Ο αγώνας εναντίον του είναι ένα ζωτικό καθήκον των δημοκρατιών, και αν επιβιώσει θα είναι αυτό μια σημαντικότατη ένδειξη μελλοντικών απειλών».



Τα «Πρωτόκολλα» ως προϊόντα της ρωσικής προπαγάνδας

Πάντως, το 1935 έγινε δίκη στη Βέρνη, όπου αποδείχτηκε και δικαστικά η πλαστότητα των «Πρωτοκόλλων». Ένας μάρτυρας των εναγόντων, ο Alexandre du Chayla, υποστήριξε πως ο αξιωματικός της Οχράνα Ρατσκόβσκι (Pjotr I. Ratschkowski), ο Σεργκέι Νίλους και άλλα μέλη της τσαρικής αυλής επιδίωξαν και με τα «Πρωτόκολλα» να ενισχύσουν τις συντηρητικές δυνάμεις εναντίον των μεταρρυθμιστών, των δήθεν οργάνων της εβραϊκής συνωμοσίας. Ήθελαν να πείσουν και να εξωθήσουν τον τσάρο σε μια αντιδραστική και ιδιαίτερα έντονη αντισημιτική πολιτική, προβάλλοντας τους Εβραίους ως υπεύθυνους για τις επαναστατικές κινήσεις.

Σύμφωνα με τον Benjamin Segel, «χωρίς τα παρασκήνια της ρωσικής εμιγκράτσιας και της τσαρικής μυστικής υπηρεσίας Οχράνα δεν μπορεί να γίνει κατανοητή η ιστορία των Πρωτοκόλλων».

Πηγές:

ΥΠΕΡΑΝΩ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ

cohen.gr

Φωτογραφία

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο