Χειμώνας! Αλλάξτε συνήθειες και κρατήστε τις αρρώστιες μακριά!

Βρισκόμαστε στην καρδιά του χειμώνα και οι πιθανότητες να αρρωστήσουμε όλο και αυξάνονται! Υπάρχει τρόπος να κρατήσουμε τα μικρόβια μακριά μας;

Υπάρχει! Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα και απλές αλλά σίγουρες λύσεις!
Βιταμίνες
Η βιταμίνη D οχυρώνει τον οργανισμό μας από το κρυολόγημα. Μία εβδομάδα συνεπούς λήψης και ο κίνδυνος αρρώστιας κατεβαίνει στο μισό.
Μην πιάνεστε!
Κρατήστε τα χέρια σας μακριά από το πρόσωπό σας. Σύμφωνα με έρευνες αγγίζοντας μύτη και μάτια αυξάνουμε κατά 41% τις πιθανότητες να μας «χτυπήσει» κάποια αναπνευστική λοίμωξη.
Γιαούρτι το αντιγριπικό!
Οσοι καταναλώνουν καθημερινά γιαούρτι, μειώνουν τον κίνδυνο να αρρωστήσουν κατά 27%.
Στο τσάι λέμε ναι!
Είναι η εποχή που πρέπει να πείτε όχι στον καφέ και να προτιμήσετε το πράσινο τσάι. Οι κατεχίνες που περιέχει μπορούν να καταστρέψουν τα σωματίδια του ιού της γρίπης και να τα εμποδίσουν να μπουν στον οργανισμό σας.
Βραστά λαχανικά!
Για να μειώσετε τον κίνδυνο να αρρωστήσετε, ζεματίστε τα λαχανικά σε βραστό νερό για 2-3 λεπτά. Μετά, βυθίστε τα σε κρύο νερό, για να σταματήσετε το βρασμό.
Οχι στο ποτό!
Οι ειδικοί συνιστούν την αποχή από το αλκοόλ, καθώς μπορεί να ανεβάσει τον πυρετό και να εντείνει τα συμπτώματα της φλεγμονής.
Προσοχή στην υγρασία του περιβάλλοντος
Οι ειδικοί συνιστούν το επίπεδο της υγρασίας στο σπίτι να είναι 30-50%. Αν στεγνώνει η ρινική κοιλότητα, ο οργανισμός είναι εκτεθειμένος στα μικρόβια.
Ασκηθείτε και ιδρώστε!
Η ήπια άσκηση μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο κρυολογήματος κατά 27%, σύμφωνα με μελέτη στην Κορέα. Η γυμναστική ενισχύει τις άμυνες του ανοσοποιητικού, ενώ αν είστε ήδη άρρωστοι, πρέπει να συνεχίσετε να γυμνάζεστε, καθώς αυτό προκαλεί ανακούφιση από τα συμπτώματα.

Κάντε λιγάκι «μμμ»!
Το να «βουίζετε» με τη μύτη ενοχλεί κάθε άνθρωπο γύρω σας, αλλά και τα μικρόβια. Αυξάνει το νιτρικό οξύ στη μύτη, το οποίο είναι αντιμικροβιακό. Πάρτε μία βαθιά αναπνοή, κλείστε το ένα ρουθούνι και εκπνεύστε από το άλλο, ενώ «βουίζετε». Επαναλάβετε αλλάζοντας και κάντε το για πέντε φορές,
Ευκάλυπτος ο απαραίτητος!
Η κινεόλη, συστατικό που βρίσκεται στον ευκάλυπτο, απαλύνει το βήχα και καταπολεμά τη φλεγμονή που τον προκαλεί.
Πιπερόριζα παντού!
Μελέτες στην Ταϊβάν έδειξαν ότι η πιπερόριζα- ή τζίντζερ όπως είναι πιο γνωστό και στη χώρα μας- μπορεί να εμποδίσει αναπνευστικούς ιούς να εξαπλωθούν στο σώμα. Προσθέστε πιπερόριζα στο τσάι ή σε λαχανικά.
Πλένετε τα χέρια σας!
Αρκεί ένα καλό τρίψιμο με σαπούνι και νερό για να διώξετε έναν ιό από το δέρμα σας. Αυτό σημαίνει διαδικασία 20 δευτερολέπτων και καλό στέγνωμα, γιατί τα υγρά χέρια είναι πιο πιθανό να μεταδώσουν μικρόβια, από ότι τα στεγνά.
Μασήστε τσίχλες
Φρεσκάροντας την αναπνοή σας σταματάτε τα μικρόβια. Παλιότερες έρευνες έχουν δείξει ότι η ξυλιτόλη, γλυκαντικό σε αρκετές τσίχλες, μπορούν να εμποδίσουν συγκεκριμένα μικρόβια να… εγκατασταθούν στο σώμα σας. Ακόμη, μελέτη στην Τουρκία έδειξε ότι η ξυλιτόλη μειώνει τον κίνδυνο μολύνσεων στα αφτιά και τη μύτη.
Κοιμηθείτε
Ακόμη και μία εβδομάδα κακού ύπνου- λιγότερο από τέσσερις ώρες κάθε βράδυ- μπορεί να επηρεάσει δραματικά το ανοσοποιητικό και να κάνει τον οργανισμό πιο ευάλωτο.
Οχι στο τσιγάρο
Κάθε τσιγάρο που ανάβετε κάνει το σώμα σας όλο και πιο ευάλωτο στη γρίπη
Ναι στο μέλι
Ερευνα έχει αποδείξει ότι όταν ο στρεπτόκοκκος αντιμετωπίζεται με μέλι, τα βακτήρια μειώνονται έως και 85%. Επιπλέον, μελέτες έδειξαν ότι το μέλι ωφελεί και σε περιπτώσεις σταφυλόκοκκου, πνευμονίας και σαλμονέλας.
Ζεσταθείτε έξυπνα
Αν δεν σας αρέσει το πράσινο τσάι, ή η πιπερόριζα; Αρκεί να πιείτε κάτι ζεστό, ό,τι κι αν είναι αυτό. Οσοι το κάνουν, νιώθουν άμεσα τα συμπτώματα του κρυολογήματος και της γρίπης να υποχωρούν, πιο γρήγορα από εκείνους που πίνουν υγρά σε θερμοκρασία δωματίου.
Εμπιστευθείτε τα βότανα!
Προσθέτοντας δενδρολίβανο στα πιάτα σας, θα ενισχύσετε τον οργανισμό σας με καρνοσικό οξύ, που προστατεύει από τους ιούς.
πηγή:athena.org.gr






Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο