Ο δεκάλογος του ισορροπημένου τρόπου ζωής

Ένας ισορροπημένος τρόπος ζωής μπορεί να αποτελέσει μυστικό μακροζωίας αλλά και ελιξίριο ομορφιάς. Οι καθημερινές μας συνήθειες επηρεάζουν την υγεία μας, τόσο την σωματική όσο και την ψυχική και μπορούν να καθορίσουν τη διάθεση και την αποδοτικότητά μας. Πιο κάτω παρουσιάζονται οι 10 «κανόνες» ενός υγιούς τρόπου ζωής.
1) ‘Ασκηση! Η συνιστώμενη ελάχιστη άσκηση είναι 30 λεπτά την ημέρα. Σίγουρα δεν έχουμε όλοι την πολυτέλεια να επισκεπτόμαστε καθημερινά το γυμναστήριο, ωστόσο μπορούμε να πηγαίνουμε στην δουλειά με τα πόδια ή να σταματάμε μία στάση πριν για να περπατήσουμε αλλά και να προτιμούμε τις σκάλες αντί να περιμένουμε το ασανσέρ.
2) «Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα». Τρώτε περισσότερα φρούτα και λαχανικά και μην ξεχνάτε την μεγάλη θρεπτική αξία των δημητριακών.
3) Κοιμηθείτε! Ο οργανισμός χρειάζεται περίπου 7 ώρες ύπνου. Ο ελλιπής ή υπερβολικός ύπνος μπορεί να είναι βλαβερός. Σύμφωνα με ευρήματα ερευνών όσοι κοιμούνται ανάμεσα σε 6.4 με 7.4 ώρες παρουσιάζουν μειωμένη θνητότητα από καρκίνο.
4) Προσπαθήστε να καταναλώνετε ακόρεστα φυτικά λιπαρά με βάση το λάδι αντί για κορεσμένα ζωικά λιπαρά.
5) Πίνετε πολύ νερό. Το ιδανικό είναι 2 λίτρα την ημέρα αλλά αυτό αλλάζει ανάλογα με τις ανάγκες του οργανισμού, τον τρόπο ζωής, την ηλικία και το βάρος. Μην αντικαθιστάτε το νερό με σόδα και γλυκά ποτά.
6) Περιορίστε την ζάχαρη, το αλάτι και τα λιπαρά. Μία καλή αρχή θα ήταν να κόψετε την ζάχαρη από τον καφέ σας ή να αντικαταστήσετε την λευκή με ακατέργαστη.
7) Να τρώτε μόνο όταν πεινάτε κι όχι από συνήθεια.
8) Να αγοράζετε τρόφιμα με γεμάτο στομάχι, γράψτε μία λίστα με ψώνια και μην παρεκκλίνετε καθόλου από αυτήν. Εκτός από την εμφανή διαφορά στο πορτοφόλι σας θα εκπλαγείτε και από τα είδη που θα αγοράσετε.
9) Περιορίστε το χρόνο που αφιερώνετε στην τηλεόραση, τον υπολογιστή, το τάμπλετ και το κινητό. Επιβαρύνουν τα μάτια, κλέβουν χρόνο από ευεργετικές δραστηριότητες ενώ έχει αποδειχθεί ότι είναι ένας από τους λόγους που πολλοί άνθρωποι χάνουν τον ύπνο τους.
10) Σταματήστε ή έστω περιορίστε το κάπνισμα και την κατανάλωση αλκοόλ. Αν επιλέξετε να πιείτε κάτι σε έξοδό σας προτιμήστε το κρασί.

geonews.gr




Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο